response.redirect i mainframe??
Fra : Daniel

Dato : 01-11-01 00:09

Jeg har et lille problem.

Jeg har lavet et login form i topframe og vil når brugernavn og pw er
godkendt gerne have at indholdet fra den nye side bliver vist i mainframe.
hvordan kan jeg gøre det? den linie jeg mener at det burde kunne bestemmes i
hvilken frame siden skal vises starter med:

Response.Redirect "..."

Er det ikke muligt at angive et target her?

på forhånd tak

Daniel

Fra : Rune Baess

Dato : 01-11-01 02:56

"Daniel" <dmdesign@mail.dk> wrote in message
> [...]
> hvilken frame siden skal vises starter med:
>
> Response.Redirect "..."
>
> Er det ikke muligt at angive et target her?

- Nej -

men du kan måske løse med en Querystring der bliver opfattet clienside.

Response.Redirect "side.asp?gotoframe=" & framevariabel

Rune

Fra : Anders Holbøll

Dato : 01-11-01 18:35

Daniel wrote:

> [...]
> vist i mainframe. hvordan kan jeg gøre det? den linie jeg mener
> at det burde kunne bestemmes i hvilken frame siden skal vises

Du kan ikke bestemme destinartions framen fra redirect-linien, men
hvorfor sætter du ikke blot target på <form>-tagget i din login-form?

--
Anders