Kabelnettet
Fra : FP

Dato : 31-10-01 21:45

Hej

Jeg repræsenterer en mindre ejerforening på centralt beliggende på
Vesterbro.

Vi overvejer pt. et engagement med Kabelnettet.dk til levering af
internetadgang og muligvis mere. Derfor hører jeg gerne jeres erfaringer,
hvis I har sådanne, om nævnte foretagende.

Mvh

Flemming

Fra : ServicePACK

Dato : 01-11-01 14:57

Hvor mange er der i foreningen?

Fra : FP

Dato : 03-11-01 17:04

Vi er 20 store lejligheder. Grunden til "store" er at der altså bor mange i
hver.

Mvh

Flemming

ServicePACK <steffen.pedersen@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3be1545e$0$25363$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : John

Dato : 01-11-01 16:44

> Derfor hører jeg gerne jeres erfaringer,
> hvis I har sådanne, om nævnte foretagende.

kabelnettet.dk = internetklubben.dk = dantel.dk

( se adresse & faxnummer )

John