Fed Mac Skærm
Fra : David Poulsen

Dato : 31-10-01 21:56

Hej derude

Jeg har fået en fed Mac skærm og jeg kan ikke få den til at virke...

Jeg har en adapter fra macs port til en PC compatible skærm udgang

Er det rigtigt at det ikke fungere for jeg får kun en sort skærm....

Hilsen

David

Fra : LaPPe

Dato : 31-10-01 22:08

Nogle af de nye MAC skærme virker kun til nyeste MACs even...
Så, hvis det er en helt ny mac skærm tror jeg ikke, den virker til pc...

--
Mvh. Lars Sørensen
http://www.lappe.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 31-10-01 22:34

"David Poulsen" <dpoulsen@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har fået en fed Mac skærm og jeg kan ikke få den til at virke...

Hvilken model (det står formentlig bagpå skærmen) ?
Hvis det er en ældre skærm, så er det måske en fastfrekvensskærm..

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : David Poulsen

Dato : 01-11-01 15:21

Det er en 750 (Multisync??)

/David

Fra : Madsen

Dato : 01-11-01 01:33

"David Poulsen" <dpoulsen@e-box.dk> skrev:

> Jeg har fået en fed Mac skærm og jeg kan ikke få den til at virke...
>
> Jeg har en adapter fra macs port til en PC compatible skærm udgang

Hvis din fede Mac-skærm er af Multisynch-typen, så burde
du kunne bruge en converter som den du kan se på følgende
link: <http://www.cablesnmor.com/mac-to-pc.html>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Madsen

Dato : 01-11-01 01:37

Madsen skrev:

> <http://www.cablesnmor.com/mac-to-pc.html>

Og det viser sig at jeg ikke har læst andet end det halve af dit
indlæg, for du havde jo allerede sådan et kabel!

Sorry og go'nat ;)

--
Mvh Madsen
Remove "who" in e-mail.