Notatfelt i Acces
Fra : Christian

Dato : 31-10-01 20:24

Hej

Jeg har nogle artikler i en database som skal skrives ud på en ASP side.
Artiklerne har jeg prøvet at lægge i et notatfelt i ACCES med det resultat
at hele teksten skrives ud i en massiv blok uden linjeskift/nytAfsnit eller
lignende formatering. Hvad kan man gøre for at undgå dette problem - er det
udelukket at have artiklerne liggende i et notatfelt, hvis man samtidig
ønsker at bevare tekstens formatering ??

Mvh Christian

Fra : Michael Jakobsen

Dato : 31-10-01 20:46

On Wed, 31 Oct 2001 20:23:32 +0100, "Christian" <css@post7.tele.dk>
wrote:

> [...]
>lignende formatering. Hvad kan man gøre for at undgå dette problem - er det

udskift linieskift med <br>
nytekst = replace(rs(tekst, vbcrlf, "<br>")

/Goose
--
<URL:mailto:webmaster@goose.dk>
<URL:http://www.goose.dk>

Fra : Christian

Dato : 31-10-01 21:19

Tak for tippet - det var lige hvad jeg skulle bruge!

- Christian