Farve-laser til A4 (farveprinter)
Fra : Hans Peter Nielsen

Dato : 31-10-01 20:32

Hej derude.

Er der nogen, der kan give en god anbefaling på en farvelaser i A4
der koster omkring 10-12.000,- ?

Den skal ikke bruges til store flotte billeder, men mest kontordokumenter
i farver med et billede i ny og næ.

På forhånd tak

Hans Peter Nielsen

Fra : Andre Andersen

Dato : 31-10-01 23:20

> [...]
> der koster omkring 10-12.000,- ?
>
> Den skal ikke bruges til store flotte billeder, men mest kontordokumenter

Prøv at se om du kan finde en Brother HL2400ce farvelaserprinter...

Stabil og billig i drift(Har selv en fra mit gamle firma)

pris ca. 14000 på edbpriser.dk

Undersøg dog lige hos Brother om de stadig giver 3 års garanti!

Fra : Dr. Ralph

Dato : 01-11-01 07:55

>Er der nogen, der kan give en god anbefaling på en farvelaser i A4
>der koster omkring 10-12.000,- ?
>
>Den skal ikke bruges til store flotte billeder, men mest kontordokumenter
>i farver med et billede i ny og næ.

Jeg ville nok overveje Minolta_QMS's desklaser (mener den hedder 2200)
- den kan fås til omkring 12.000-13.000 kr.

Men også Brother laver en model til ca. 12.000 kr, du kan overveje.

Ellers er det tyndt med farvelasere under 20.000 kr - jeg overvejer
nemlig selv en, som kan afløse min nuærende inkjet-farve pribet og min
s/h laser - men forbered dig på et chok, når du ser str. på disse dyr
- alle farve læaser modeller på markedet er stadig rettet mod
professionel kontorbrug - og de fylder som et ondt helvede.
Tag str. på en gennemsnitlig kontor laser printer - og gang den 2½ !

Det er en ordentlig kasse - men jeg syntes snart udviklingen er moden
til at lave en farvelaser, der fylder lidt mindre til private - men
det går sløvt med nye produkter i dette segment.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 01-11-01 09:44

On Thu, 01 Nov 2001 07:54:30 +0100, Dr. Ralph <dr.ralph@spam.mail.com>
wrote:

>Ellers er det tyndt med farvelasere under 20.000 kr

Jeg har været heldig: Fandt en lettere brugt HP 8500 A3 farvelaser
(har skrevet 25000 sider) til kun 15k kr. ex. moms. Det er noget der
spiller!

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk