Biiiiiiiiiil :))
Fra : Strid

Dato : 31-10-01 18:09

Hejsa Alle

Så er det tid.. jeg skal hente min bil i morgen Torsdag klokken 16 :)
Min fine bil er ombygget og lavet smuk til mig :))

JEg glæder mig så ufattelig meget :)))
3½ år har det taget :))

Mange hilsner

Astrid

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 31-10-01 18:30

"Strid" <gen@strid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så er det tid.. jeg skal hente min bil i morgen Torsdag klokken 16 :)
> Min fine bil er ombygget og lavet smuk til mig :))

Husk nu for guds skyld at få taget et foto når du får overrakt nøglerne
))

Jeg glæder mig på dine vegne!

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : N/A

Dato : 10-11-01 13:34

Fra : Strid

Dato : 10-11-01 13:34

"Lotte M" <info@lotte-m.dk> wrote in news:9seq4e$b8c$2@sunsite.dk:

> [...]
Ja og det er fint :)) jeg elsker at have den.. gør livet meget nemmere

Astrid

Fra : KH

Dato : 18-11-01 11:22

> [...]
>
> Så er det tid.. jeg skal hente min bil i morgen Torsdag klokken 16 :)
> Min fine bil er ombygget og lavet smuk til mig :))

Et stort tillykke herfra..
Jeg har selv lige søgt om bil i henhold til §99 i lov om social service..
De er ikke meget for at sørge for, at vi gangbesværede kan komme til og fra
uddannelsessted.
Jeg skal starte på IT-adm. uddannelsen til januar, hvis jeg har fået et
køretøj..
Det er jo ikke meget man selv har råd til på en revalideringsydelse.
Er der nogen her i gruppen, som har haft problemer med at få bevilget et
køretøj?

Med venlige hilsner fra Klaus.