øhhh site til finde sandorm
Fra : Killalot

Dato : 31-10-01 16:02

Jaahhh.
Det er en skide god ide!
Jeg gav op - gad ikke læse kommunikationsrækken til ende for at finde ud af
hvem, der egentlig har påtaget sig opgaven, MEN jeg har i hvert fald en
oplysning, der kunne bruges på siden. Og når den engang er færdig vil jeg
hjertens gerne linke til den fra www.snoeren.dk

Finn´s fiskegrej
Skallerupvej 33,
9220 Aalborg Ø
Telefon 98154571/23269105
Åben 9.00-22.00 HVER DAG
Sælger levende børsteorm.
I perioden april til oktober er det oveni købet danske børsteorm, som han
selv graver.
Resten af sæsonen er det hollandske børsteorm. Sandorm på bestilling.

Med venlig hilsen
Winnie

PS Jeg ved godt at denne NG ikke er kommerciel, men regner med at denne
meddelse alligevel accepteres i dette forum.

Fra : Jesper Lindhardt

Dato : 02-11-01 08:36

In article <3be01281$0$4867$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
killalot@killalot.dk says...
> Jaahhh.
> Det er en skide god ide!
Nemlig...

> Og når den engang er færdig vil jeg
> hjertens gerne linke til den fra www.snoeren.dk
Hehehe....den bliver aldrig færdig....der arbejdes (langsomt, men
sikkert) på siden og da der hele tiden kommer nye adresser til, vil de
naturligvis komme med på. Link endelig til det jeg har lavet (og sikkert
også til de andre der er gået igang med samme projekt). Siden findes på :
http://130.226.106.5/lau/agn

Din adresse kommer på i denne week-end.

//Jesper Lau