Transport af barnevogn i lille bil...
Fra : Henrik

Dato : 31-10-01 11:54

Hej NG !

Vi har en meget lille bil (Fiat Seicento) - som abolut ikke kan indeholde en
barnevogn !

Nu har jeg set på flere biler - en slags anordning/stativ som nærmest hænger
ned af bagruden - ikke at forveksle med det cykelstativ som kan anbringes på
hængertrækket.

- Er der erfaringer rmed disse - elign. ?
- Hvor kan de købes ?

mvh, Henrik

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 31-10-01 14:19

"Henrik" <skuddy@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> hængertrækket.
>
> - Er der erfaringer rmed disse - elign. ?

FDM havde på et tidspunkt tilbud på sådan en...
Jeg har selv overvejet det samme - jeg har en Cinquecento og har behov for
transport af enten en kørestol eller en barnevogn udenpå bagsmækken...

Jeg har iøvrigt engang kørt til Holland med 2 kørestole på sådan et stavi på
bagsmækken af en Ford Transit.
Det gik nogenlunde - halvvejs måtte jeg dog ud og efterspænde remmene til
holderen...

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 31-10-01 16:41

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har iøvrigt engang kørt til Holland med 2 kørestole på sådan et stavi

^^^^^^

Rådne tastatur!
Der skulle ha' stået "stativ"

Fra : Sandman

Dato : 31-10-01 18:47

Hej Henrik

Vi havde for et par år siden en Ford Ka, hvor vi brugte netop en sådan
cykelstativ - desuden havde vi tagboks til bilen.

Det var dog en nødvendighed med begge dele, da vi havde 2 små børn, så det
var både barnevogn og klapvogn.

Vi kunne have begge stel på cykelanhængeren og så kasserne i boksen.

Bilen blev dog skiftet ud, da vi skulle have nr. 3 barn, så i dag er det
stationcar

Jeg kan desværre ikke huske, hvor vi købte vores (tror det var Harald
Nyborg), men vi har den stadig - hvis du er interesseret.

mvh Leif
Far til Lærke på 1 år, Jacob på 2 år og Frederik på 3 år.

Fra : S B

Dato : 30-11-01 00:03

> mvh Leif
> Far til Lærke på 1 år, Jacob på 2 år og Frederik på 3 år.

Nå så skal i vel snart have en ny igen kan jeg regne ud

SB