drivere søges...
Fra : Egon Wille

Dato : 30-10-01 22:59

er der ikke en hjemmeside med drivere til det meste.
Jeg søger nogle printerdrivere - producentens web er ikke opdateret.
Printer HP LaserJet 4m
mvh, egon

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 30-10-01 23:35

"Egon Wille" <ew@image.dk> skrev i en meddelelse
> er der ikke en hjemmeside med drivere til det meste.
> Jeg søger nogle printerdrivere - producentens web er ikke opdateret.
> Printer HP LaserJet 4m

http://www.hp.com/cposupport/swindexes/lj4m_swda.html

Indeholder den ikke hvad du søger......?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : kran

Dato : 30-10-01 23:54

Prøv at se om den ikke skulle være i windows, i min windows 98 SE er
der en HP Laserjet 4M

Kristian

Fra : Devast8or

Dato : 31-10-01 09:13

Præv her:
http://www.google.com/search?q=driver+%22HP+LaserJet+4m%22

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Ian Matheson

Dato : 31-10-01 10:53

www.windrivers.com

Fra : Jan Pedersen

Dato : 31-10-01 12:19

On Tue, 30 Oct 2001 22:59:02 +0100, "Egon Wille" <ew@image.dk> wrote:

>er der ikke en hjemmeside med drivere til det meste.
>Jeg søger nogle printerdrivere - producentens web er ikke opdateret.
>Printer HP LaserJet 4m
>mvh, egon

Her skulle de sidste nye drivere ligge :

http://www.hp.com/cposupport/swindexes/lj4m_swen.html