Leje af computer
Fra : Kristian

Dato : 30-10-01 22:54

Er der nogle der ved hvor man kan leje computere? (ikke køb på afbetaling,
men leje)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-10-01 22:57

Kristian skrev:

>Er der nogle der ved hvor man kan leje computere? (ikke køb på afbetaling,
>men leje)

DER vil jeg tro... De har i hvert fald reklameret for en bærbar PC man
kunne leje.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Kristian

Dato : 30-10-01 23:16

DER og Leasy lejer ikke computere ud, kun på afbetaling.

Fra : Christopher Højsbo

Dato : 30-10-01 23:30

Ved ikke hvad det koster....

http://www.sttc-pcudlejning.dk/

Hilsner

Christopher

Fra : Christopher Højsbo

Dato : 30-10-01 23:54

Nøøøj, kiggede lige nærmere på priserne...
Det er godt nok bekosteligt...

/c

Fra : Michael Petersen

Dato : 31-10-01 10:17

Tja i betragtning af at de skal afskrive bæstet over 12 mdr for at det kan
løbe rundt må leje prisen jo være temmelig høj. Der er vel ikke nogen der
gider leje en PC i mere end 12 mdr.
Jeg vil anbefale at du køber en PC på afbetaling over 12 mdr evt hvis du kan
finde et sted med det famøse "rentefri kredit" og så sælger bæstet efter 12
mdr .Så får du jo også en lille skilling ind igen. Og månedsvis er prisen
nok nogenlunde det samme.

Michael

Fra : Morten

Dato : 30-10-01 23:32

> Er der nogle der ved hvor man kan leje computere? (ikke køb på afbetaling,
> men leje)

Efter ændringen i skattereglerne om medarbejder-pc, er det blevet ret
populært at leje en pc til medarbejderen istedet.
Det nyder D:E:R og Leasy m.fl. godt af. Så ring rundt

Mvh.
Morten

Fra : Kristian

Dato : 31-10-01 13:49

"Morten" <morten789@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Efter ændringen i skattereglerne om medarbejder-pc, er det blevet ret
> populært at leje en pc til medarbejderen istedet.
> Det nyder D:E:R og Leasy m.fl. godt af. Så ring rundt

DER og Leasy lejer IKKE ud. Kun på afbetaling! Jeg skal bruge et sted hvor
de lejer ud!

Fra : Michael Petersen

Dato : 31-10-01 14:04

prøv at gå ind på www.lejnu.dk og søg på computer

Michael

Fra : René Jensen

Dato : 31-10-01 14:04

Prøv at kigge forbi http://www.v-data.dk/

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"