Dejan Flasher undet NT/2000... JA!
Fra : Boris Mathiasen

Dato : 30-10-01 22:20

Download programmet userport fra www.gsmunlock.dk/software.htm med dette
kan du køre Dejan Flasher under Win2000 - NT og XP...

/bm

--
Skal du have unlocked din telefon?
Dette kan jeg klare... det koster 67,50 kr...

Fra : Jesper Bækdahl

Dato : 31-10-01 13:32

Weeeeeeeeeeeeeeee ;)

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 01-11-01 12:53

Jeg vil købe et flasherkabel, og forsøgte at downloade Dejan softwaren fra
www.gsmunlock.dk/software.htm men softwaren viste sig at være fejlbehæftet
ved zip-udpakning. Prøv selv!
Kan en flink person sende mig programmet via mail, eller henvise til en
anden side hvor jeg kan downloade programmet.
Jeg går ud fra , som newbee inden for unlocking , at Dejan softwaren er DEN
software man bruger til unlocking af nokia-telefoner, ikk.?

Hilsner,
Jesper Rasmussen

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 01-11-01 15:44

"Jesper Rasmussen" <afterdark@worldonline.dk> wrote in

> Jeg vil købe et flasherkabel, og forsøgte at downloade Dejan softwaren
> fra www.gsmunlock.dk/software.htm men softwaren viste sig at være
> fejlbehæftet ved zip-udpakning. Prøv selv!

Jeg har selv lige prøvet det og jeg kan ikke finde nogle fejl...

/bm

Fra : Brian Fisker

Dato : 02-11-01 10:14

Hvordan søren virker det lige???

Jeg har startet UserPort op, men får stadig en "mem. allokeringsfejl",
når jeg starter Dejan op :( - skal der tilføjes adresserum i UserPort
eller?

\Mandal

Fra : J.Daniels

Dato : 03-11-01 21:43

On Fri, 2 Nov 2001 10:14:10 +0100, "Brian Fisker"
<Fisker@mobilixnet.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg har startet UserPort op, men får stadig en "mem. allokeringsfejl",
>når jeg starter Dejan op :( - skal der tilføjes adresserum i UserPort

Får samme problem hvad er tricket Boris.....

Mvh

José