Remote kontrol af cd afspiller
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 30-10-01 22:10

Hej alle. Jeg har en Studer A730 CD-Afspiller. Denne har på bagsiden en
"Parralel Remote" port. Jeg går ud fra at det er muligt at tilslutte min
computer så jeg kan fjernsture Studer'en via min comp. Jeg går også ud fra
at jeg skal bruge et parralel kabel til at forbinde de to. Men hvad så?
Hvordan skal det sættes op, og hvilket software skal man bruge?

Jeg håber at nogen kan hjælpe.

Mvh Mark
www.profiled.org

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 31-10-01 11:50

"Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk> wrote in

> [...]
> bagsiden en "Parralel Remote" port. Jeg går ud fra at det er
> muligt at tilslutte min computer så jeg kan fjernsture Studer'en

Desværre nej. Den funktion kræver en RS232 port som på D730'eren.

--
Kent Oldhøj - Dansk OverclockingFAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm