Hjælp en n00b...
Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 30-10-01 21:56

if session("login") = true then
response.write logintrue

else

response.write ("<meta http-equiv=""refresh""
content=""0;URL=default.asp"">")

Hvis jeg nu ikke vil have den til at gøre noget når den logger korekt ind,
hvad skal jeg så skrive i stedet?

BTW. nogen der har et simpelt (let at cfg) login script?

/Rasmus

Fra : Anders

Dato : 30-10-01 22:39

> [...]

> hvad skal jeg så skrive i stedet?

> BTW. nogen der har et simpelt (let at cfg) login script?
Prøv at kigge på http://www.html.dk her vil du kunne finde en masse om asp!
og i tutorialen asp session ligger der et script!

Jeg har desvære ikke mer tid ligge nu for jeg skal sove håber det kan hælpe
dig lidt videre!

> /Rasmus

Med venlig hilsen Anders Roy Christiansen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lasse Tastesen

Dato : 31-10-01 08:41

Hvis den ikke skal gøre noget kan du bare fjerne
response.write logintrue

Men noget skal den vel gøre??

Mvh Lasse