Hvor køber jeg ind i Storkøbenhavn
Fra : Pepsi

Dato : 30-10-01 21:20

Hej gruppe.

Har I forslag til hvor jeg skal købe følgende:

1 stk. lille switch (2 maskiner skal på nettet / 1 ADSL)
1 stk. krydset kabel
1 stk. 15 m alm. patch kabel

Hvor kan jeg handle dette billigst muligt uden at skulle
trave op og ned ad Falkoner Allé i flere timer ??

Jeg har kigget lidt på edbpriser.dk, men jeg syntes at
størstedelen af butikkerne der er netshops.
(Det skal købes onsdag d. 31/10 så jeg kan ikke nå at
bestille via nettet)

Mvh.
Pepsi

Fra : Allan Møller

Dato : 30-10-01 21:41

> [...]
> 1 stk. 15 m alm. patch kabel
>
> Hvor kan jeg handle dette billigst muligt uden at skulle
> trave op og ned ad Falkoner Allé i flere timer ??

Jeg kan varmt anbefale datetel som ligger i folehaven og på falkoner alle.
Ellers er der MultimediaShoppen også på falkoner alle.
Jeg har købt en del disse steder og deres priser er ikke for høje men du kan
sikkert finde det _lidt_ billigere på www.edbpriser.dk
men skal det gå stærkt så prøv dem.

http://www.datetel.dk

Fra : Henrik Thomsen

Dato : 31-10-01 19:10
Fra : Allan Møller

Dato : 31-10-01 22:50
Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 01-11-01 00:19

On Wed, 31 Oct 2001 22:50:29 +0100, "Allan Møller"
<vogn33@12move.dk> wrote:

>>> http://www.datetel.dk

> http://www.datatel.dk

http://www.datatel.dk/