Hvordan får jeg 2 PC'er på WEBspeed modem
Fra : Thomas Hejde

Dato : 30-10-01 14:45

Jeg har Inet-adgang via Webspeed kabelmodem og vil gerne have 2 PC'er på.
Jeg har købt en Hub, men det er kun den ene PC der kan får adgang til
modem/net. TDC har meddelt at der kal anvendes en router, og jeg har købt en
D-link router og sat op. Men kører Webspeed PPoE, Dynamisk eller fast IP og
hvordan for man den nødvendige IP til DNS/ DHCP etc.

MVh. Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-10-01 14:54

Tue, 30 Oct 2001 14:44:30 +0100, skrev "Thomas Hejde"
<thomas@hejde.dk>:

>Jeg har Inet-adgang via Webspeed kabelmodem og vil gerne have 2 PC'er på.

Så har du også adgang til TDCs newsserver, prøv i
news:tele.internet.kabelmodem, det er der de har kendskab til det
du ønsker.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : nielstarp

Dato : 02-11-01 20:05

"Thomas Hejde" skrev d. 30-10-01 14:45 dette indlæg :
> [...]
>
> MVh. Thomas
>
> Jeg har lige modtaget et svar fra Carsten der også vil besvare dit
spørgsmål, prøv at kikke på besvaret spørgsmål og du vil finde svaret
under opsætning af d-link router
hilsen Niels

http://www.kandu.dk/