Spørgsmål om browsere
Fra : P.C.

Dato : 30-10-01 11:59

Hi.
Undsyld jeg beder gruppen checke denne addresse ;

http://w1.1396.telia.com/~u139600113/a

Jeg har haft forskellige problemer med min gamle hjemmeside addresse og som
nogle i gruppen har oplevet, kan nogle mailreadere kun linke til dele af en lang
web site.
Imidlertid mener jeg at kunne se, at de der har haft problemer med at nå mine
links, burde kunne nå denne link.
Jeg vil være meget glad for respons.
Mvh.
P.C.

Fra : Svend Nielsen

Dato : 30-10-01 12:47

Hej
Det ser OK ud - jeg har stik-prøvet 10-12 stykker, og ingen fejlede.
Det er kun de øverste links der skifter farve når jeg har besøgt linket.
Jeg bruger IE55-SP2

Svend Nielsen

Fra : P.C.

Dato : 30-10-01 17:45

Hi.

Svend Nielsen skrev i meddelelsen
<3bde931f$0$9449$4d4eb98e@read.news.dk.uu.net>...
> [...]
>Det ser OK ud - jeg har stik-prøvet 10-12 stykker, og ingen fejlede.
>Det er kun de øverste links der skifter farve når jeg har besøgt linket.

Tak for hjælpen ;
Det virker somom disse to, som faktisk er samme HTML fil men med forskellige
navne og placeret hhv. i hoved biblioteket og i et underbibliotek
, -- af dem kan det første html dokument nåes , altså den du prøvede;
http://w1.1396.telia.com/~u139600113/a

Hvorimod samme dokument placeret i et underbibliotek giver en
fejlmelding, ------ hvis man altså læser Usenet post med f.eks. google ;
http://w1.1396.telia.com/~u139600113/:))/

Her er filen blot sat i underbiblioteket :)) hvilket åbentbart gør link navnet
for langt :((
Have a nice day.
P.C.