Kan man imporere en .js-fil i en .js-fil?
Fra : Morten Abildgaard

Dato : 30-10-01 00:15

Hejsa drengene (og piger),

Ved I om man kan importere en javascript-fil ind i en javascript-fil
som man kan med stylesheet's?
Spurgt på en anden måde - Følgende virker ikke, hvad gør:

<uddrag af .js-fil>
var mitscript=new Script('minjsfil.js');
function blabla(){...}
</uddrag af .js-fil>

mvh
morten

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 30-10-01 08:47

"Morten Abildgaard" <dont.send@email.no> wrote in message
> [...]
> Spurgt på en anden måde - Følgende virker ikke, hvad gør:
>
> <uddrag af .js-fil>
> var mitscript=new Script('minjsfil.js');

<Script src="minjsfil.js"></SCRIPT>
<Script>
function blablabla(b,c)
// b og c erklæret i minjsfil.js
</SCRIPT>

Carsten Nielsen

Fra : Morten Abildgaard

Dato : 30-10-01 17:22

"Carsten Nielsen" <carsten.nielsen32@skolekom.dk> skrev:
> <Script src="minjsfil.js"></SCRIPT>
> <Script>
> function blablabla(b,c)
> // b og c erklæret i minjsfil.js
> </SCRIPT>

Nåja, folk vil partout misforstå når de kan
Jeg prøver lige at spørge på en anden måde.
I <head>'en på mit HTML-dokument siger vi jeg har:
" <script src="mitscript.js"></script> "
og i "mitscript.js" har jeg
" <script src="global_funcs_and_vars.js"></script> "
Men dette virker selvsagt ikke da man ikke kan bruge HTML-tag'ene
"<script></script>" i en .js-fil
Kan man på nogen måde importere sin .js-fil med
grundlæggende funktioner (fx. browser-detection) ind i en
anden .js-fil så man ikke skal igennem alle sine HTML-dokumenter
for at tilføje " <script src="global_funs_and_vars.js"></script> " men
kan nøjes med at tage udgangspunkt i "<script scr="mitscript.js"></script>"?
(Akkurat som man i ASP kan bruge "include")

mvh
morten