TDC BB Adsl & RH6.2 DHCP
Fra : Carsten

Dato : 29-10-01 22:06

Hello world \n

Jeg har lige fået min BB Adsl , men kan ikke få RH6.2 til at få en IP addr via DHCP.

Scriptet bruger default pump , men jeg har også prøvet dhcpcd.

Har nogen en de om dette ????

Carsten

Fra : Simon Skals

Dato : 29-10-01 22:46

It seems Carsten wrote:
>Jeg har lige fået min BB Adsl , men kan ikke få RH6.2 til at få en IP addr via DHCP.
>
>Scriptet bruger default pump , men jeg har også prøvet dhcpcd.
>
>Har nogen en de om dette ????

Hvorfor spørger du om det samme i to indlæg med ca. en times
mellemrum?

Hvis du har problemer med dhcpd på en Linux-platform, så er
dk.edb.system.unix et bedre sted at spørge. Det har basalt set
ikke noget med xDSL at gøre, når forbindelsen fungerer fint med
DHCP-klienten på din Windows-æske.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>