HP 5L-printers papirfremføring
Fra : Jens Olsen

Dato : 29-10-01 19:49

Har nogen en løsning på HP 5L-printerens elendige papirfremføring?

En af mine venner er ved at fortvivle over, at han aldrig kan regne
med at papiret kommer frem.

På vores lokale bibliotek der har adskillige af typen, får jeg at vide
at den er håbløs.

Jens

Fra : Nuller

Dato : 29-10-01 20:01

"Jens Olsen" <tiljens@ofir.dk> wrote in message
> Har nogen en løsning på HP 5L-printerens elendige papirfremføring?
Ja, få en "paper separator" tilsendt fra HP - den er let at installere og
sørger for at ovennævnte problem ikke gentager sig.

Nuller

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 29-10-01 20:46

"Nuller" <email@isoutoforder.com> skrev

> Ja, få en "paper separator" tilsendt fra HP - den er let at installere
og
> sørger for at ovennævnte problem ikke gentager sig.

Skal vi ikke også give Nuller et specifikt link til, hvor han kan få
sådan en dims?

- Her er det: http://195.92.173.150/en/HP_request_product.asp

Under menupunktet "L Tool (6L, 3100, 3150)" skal du skrive antallet af
enheder. Det er nemlig den samme dims, som bruges til en 5L.

mvh
Peter

Fra : Wass Up

Dato : 29-10-01 22:05

> - Her er det: http://195.92.173.150/en/HP_request_product.asp
>
> Under menupunktet "L Tool (6L, 3100, 3150)" skal du skrive antallet af
> enheder. Det er nemlig den samme dims, som bruges til en 5L.

Der er cirka 3-4 uger leverings tid fra HP.
Smid en mail med adresse, model (5L/6L/3100/3150 eller 1100/1100A) og antal
så sender jeg dem (så længe lager haves)

Fra : Jens Olsen

Dato : 30-10-01 02:11

On Mon, 29 Oct 2001 22:05:24 +0100, "Wass Up" <satanc@softhome.net>
wrote:

>Der er cirka 3-4 uger leverings tid fra HP.
>Smid en mail med adresse, model (5L/6L/3100/3150 eller 1100/1100A) og antal
>så sender jeg dem (så længe lager haves)

Det lyder spændende - det fortæller jeg videre til vedkommende.

Jens

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 30-10-01 00:10

> Ja, få en "paper separator" tilsendt fra HP - den er let at installere og
> sørger for at ovennævnte problem ikke gentager sig.

En af mine venner har prøvet kit'et på to forskellige 5'ere uden held. Mon
han gør noget forkert?

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 30-10-01 00:55

"Jimmy Damsgård" <Xnoname@nospam.dk> skrev

> En af mine venner har prøvet kit'et på to forskellige 5'ere uden held.
> Mon han gør noget forkert?

Det vil jeg tro, selvom jeg har svært ved at forestille mig, hvordan man
kan gøre det forkert.
Jeg har haft stor succes med mine 5L'ere.

mvh
Peter

Fra : Darkh

Dato : 30-10-01 12:53

> En af mine venner har prøvet kit'et på to forskellige 5'ere uden held. Mon
> han gør noget forkert?

Jeg havde også problemer med at få den klistret fast de første par gange.
Limen på "værktøjet" til at sætte den fast med er åbenbart for kraftig, så
den ville hellere med op istedet for at blive i printeren. Nu løsner jeg den
på "værktøjet" inden den skubbes i printeren, det har løst problemet.

mvh
Jesper

Fra : Thïngmand

Dato : 30-10-01 08:43

> Ja, få en "paper separator" tilsendt fra HP - den er let at installere og
> sørger for at ovennævnte problem ikke gentager sig.

- og den virker også perfekt på en Canon LBP-660 og 460!