borland
Fra : Karina

Dato : 29-10-01 19:46

hej!
DataMod er hvad jeg har kaldt datamodulet.
Noget af min kode i modelkomponenten lyder som flg:

list<string> VareNrListe;
DataMod->Vare->Active = false;
DataMod->Vare->Active = true;
string VareNr;

Jeg vil så igennem datamodulet kalde på databasen.
Jeg vil også lige høre om du eller nogle andre kender til gode bøger der
omhandler databaser i borlands compiler. Bøger hvor der muligvis er nogle
gode eksempler med databaser?
På forhånd tak for hjælpen.
Hilsner Karina

Mogens Hansen <mogens_h@dk-online.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bdd6178$1@lxcs1.manbw.dk...

Fra : Mogens Hansen

Dato : 29-10-01 20:16

> DataMod er hvad jeg har kaldt datamodulet.

Linker det nu ?

> Jeg vil også lige høre om du eller nogle andre kender til gode bøger der
> omhandler databaser i borlands compiler. Bøger hvor der muligvis er nogle
> gode eksempler med databaser?

Bogen "C++Builder 5 Developer's Guide", ISBN 0-672-31972-1, indeholder ca.
80 sider om udvikling af database applikationer med C++Builder. Heraf er de
12 sider om datamodules.
Jeg har _ikke_ selv læst det kapitel.

Venlig hilsen

Mogens Hansen