usb-udvidelse!?
Fra : Sune Ribergaard Henr~

Dato : 29-10-01 19:22

Hej hardware-folk

Jeg er den heldige indehaver af en bærbar. Desværre har den kun en usb-port.
Jeg vil høre om det er muligt, at tilslutte en ekstra (findes der en
fordeler eller lignende?)

Med venlig hilsen
Sune

Fra : Morten Jensen

Dato : 29-10-01 19:43

Køb dig en USB hub - 4-8 porte med egen strømforsyning. Jeg har haft et
setup kørende med Keyboard, mus, printer, TA, scanner, brænder og
mp3afspiller tilsluttet samtidig - det er dejligt at komme hjem og knalde
den bærbare til et enkelt stik og så kører det hele.

MVH
Morten

Fra : Brian Jensen

Dato : 29-10-01 19:49

Hej der

Ja der findes noget der kaldes en usb hub så kan du koble flere ting på på
samme tid

mvh

Brian

Fra : Sune Ribergaard Henr~

Dato : 29-10-01 20:28

Hvilken usb hub kan anbefales?

Jeg har en Dell Latitude 800 mhz , 256 mb ram, 10 GB.

Jeg kunne godt tænke mig at tilslutte:
kabelmodem
printer
ekstern harddisk

finanserne=SU

Hilsen
Sune

Brian Jensen <bria.j@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bdda462$0$11604$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Brian Jensen

Dato : 29-10-01 21:05

hej der

Finanserne=SU

Tør man så foreslå en 4ports som skulle have separat strøforsyning.
(Samsung Extern 4 port USB HUB)
som er set på edbpriser.dk til 195 kr
http://www.m-e.dk/shop/default.asp?varenummer=UH41510/ED