Drivere til lydkort og grafikkort??
Fra : Steensborg

Dato : 29-10-01 18:49

Har en bærbar PowerLab PII 266 mhz 64 mb ram

Har installeret win98 på den. Nu er opløsning KUN 640x480 og 16 farver (kan
ikke sættes op). Windows har selv installeret drivere til standard PCI
VGA-grafikkort. Har prøvet at installere SVGA, men dette vil win98 ikke
godkende.
Lydkort er overhovedet ikke installeret.
Har ingen manual.

Hvordan finder jeg ud af hvilke drivere jeg skal installere?

På forhånd tak.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-10-01 19:28

"Steensborg" <steensborg@wanadoo.dk> wrote in message

> Hvordan finder jeg ud af hvilke drivere jeg skal installere?

Jaa,, det er jo et problem... Indstaller´ Windows XP,, se hvad det er for
noget... Og indstaller W 98 igen Spøg til side

Næ du, jeg kan ikke lige finde andre måder at finde ud af det på... med
mindre du vil åbne omputeren og se efter.... eller lede efter oplysninger på
nettet.

Kan den slet ikke finde lydkortet?

Hvilket styresystem havde du indstalleret før?

Fra : Steensborg

Dato : 29-10-01 19:36

> Kan den slet ikke finde lydkortet?
Den har fundet noget, men win98 kan ikke finde drivere dertil.
> Hvilket styresystem havde du indstalleret før?
Der var installeret en "svensk" win 2000, men den kørte meget dårligt