POST
Fra : Mickey

Dato : 29-10-01 14:01

subj. får mit script til ikke at reagere... - variablerne sendes ikke med!
:(

phpinfo() siger track_vars er on og order er GPCS

Nogen ideer ? (det virker fint med GET)

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : Niels Andersen

Dato : 29-10-01 14:26

"Mickey" <news002@susie.dk> wrote in message
> subj. får mit script til ikke at reagere... - variablerne sendes ikke
med!
> :(
> Nogen ideer ? (det virker fint med GET)

Hmm... Kan du fange værdierne via $HTTP_POST_VARS[] ?

Det burde du nok gøre i alle tilfælle... Synes jeg i hvert fald... :)

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Mickey

Dato : 01-11-01 14:22

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm... Kan du fange værdierne via $HTTP_POST_VARS[] ?

har prøvet to ting:
1. lavede en anden side med en form der sendte på POST - her virkede begge
variabel-navne
2. lavede siden om til at bruge $HTTP_POST_VARS[], virkede alligevel ikke...

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?