Hjælp til bundkort/kabinet
Fra : Bagle

Dato : 29-10-01 14:14

Jeg har lige fået mit epox 8kha+ bundkort hjem og skal til at sætte det i
mit aopen HQ08 kabinet da jeg ser at der ikke findes noget kabel til power
on. Jeg har en til power led, reset speaker, hdd led men ikke nogen power on
ledning som der skal bruges til bundkortet. Istedet har jeg et af de store
P1 kabel som skal sidde i bundkortet samt en P2 som der ikke kan sidde nogen
steder...

Hvad gør jeg, er jeg helt på skideren her?? Kan det lade sig gøre at tage et
af de andre kabler og sætte til f.eks reset ledningen?

På forhånd tak
-Bagle

P.s denne post er også postet i dk.edb.hardware.bundkort

www.sjokoladeland.dk
bagle2605@sjokoladeland.dk
*Husk fjern "2605" i mailen ved svar*