halvpart søges (aalborg)
Fra : Gitte & Steen

Dato : 27-10-01 16:39

HEJ!

Pga. tidsmangel, søger jeg en stabil og ansvarsbevist halvpart til min
dejlige DV-vallak på 9 år. Han bruges primært til dressur (LA2 niveau) og
skovture.
Han er rolig og omgængelig og 100% trafiksikker. Han søger dog en rytter med
erfaring
og en smule mod, da han godt indimellem kan få nogle sjove ideer.
Han står opstaldet i Skalborg tæt på Finstrup (SAO).
Du skal kunne passe ham og ride 3-4 dage pr. uge, primært på hverdage.
Har dette fattet din interesse, vil jeg glæde mig til at høre fra dig.
Han er 170 cm. høj.

Hilsen Gitte.

Email: gitte-steen@mail1.stofanet.dk
Telefon: 98 116043