Problemer med mus!!
Fra : Rasmus Kastoft-Chris~

Dato : 29-10-01 10:41

davs!! Jeg har et stører problem med min mus (en Microsoft IntelliMouse
w/IntelliEye 1.0 USB and PS/2 Compatible) Problemet er at nogen gange kan
jeg slet ikke bevæge musen og andre gange farer den rundt på skærmen og jeg
kan også være heldig at den virker men jeg syntes at det er lidt mærkeligt,
jeg har prøvet med nye drivere men det hjalp ikke, Jeg bruger WinXp men jeg
har også prøvet i WinME og der er det samme problem!

Er min mus færdig og skal jeg så bare købe en ny eller hva?!?

Rasmus

Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 29-10-01 14:11

Hvilket underlag bruger du??............Er det glas/plastik?

/jonas

Fra : Rasmus Kastoft-Chris~

Dato : 29-10-01 15:03

Jeg har en god musemåtte (Stof)!!