Spyware
Fra : Martin Berentzen

Dato : 28-10-01 22:29

Hej!

Nu sidder jeg jo og bliver helt nervøs! Nu har jeg hørt lidt om Spyware og
er i denne forbindelse bekymret over at få afsløret personlige
fortroligheder, såsom oplysninger om fx min Netbank. Er min bekymring
berettiget mht. Netbank? Kan et firewall-program udelukke mine bekymringer?

Martin

Fra : Gevaldi

Dato : 28-10-01 22:38

"Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fortroligheder, såsom oplysninger om fx min Netbank. Er min bekymring
> berettiget mht. Netbank? Kan et firewall-program udelukke mine

Sluk lyset, lås alle døre, luk alle vinduer
og sidst men ikke mindst...Træk stikket
ud af kontakten, så er dine bekymringer
helt ovre:)

Nå, til det alvorlige, prøv at søg på ordet
spyware her: www.google.com

--
/Gevaldi

Det er ofte lettere at få tilgivelse end tilladelse.

Rygere er i mindretal og mindretal bør man tage hensyn til.

Fra : F.Larsen

Dato : 28-10-01 23:35

"Gevaldi" <gevaldi@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Spyware og
> bekymringer?
>
> Nå, til det alvorlige, prøv at søg på ordet

eller endnu nemmere, downlod ad-aware og tjek din PC om den har spyware:
http://www.lavasoftusa.com/index.html

Jeg har lagt et par links om spyware her:
http://hjem.get2net.dk/Quake2/SpyWare/

--
Flemming
Nintaus unplugged: http://hjem.get2net.dk/Quake2/Nintaus/