Fanadaptere
Fra : Malte P. Øhlers

Dato : 28-10-01 19:25

Hvor er det nu lige man kan købe Fanadaptere her i Danmark? Jeg har fundet
flere steder - men jeg ikke huske hvor det var :/

Studiedata.dk har en kategori der hedder "Fanadaptere" - men den er tom!

På forhånd tak
Malte P. Øhlers
Tlf.: +045 22121101
E-Mail: malte@pc.dk

My System Configuration:
http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=8111

Fra : Wings

Dato : 28-10-01 21:22

> Hvor er det nu lige man kan købe Fanadaptere her i Danmark? Jeg har fundet
> flere steder - men jeg ikke huske hvor det var :/

www.bsmultimedia.dk

mvh Wings

Fra : Martin Bangsø

Dato : 28-10-01 21:26

On Sun, 28 Oct 2001 19:24:44 +0100, Malte P. Øhlers wrote:

> Hvor er det nu lige man kan købe Fanadaptere her i Danmark? Jeg har fundet
> flere steder - men jeg ikke huske hvor det var :/

Hvis det er fordi du vil montere en 80 mm blæser på en køleprofil der
er beregnet til en 60 mm ditto, er det ikke noget problem at sætte 80
mm blæseren fast med f.eks. strips eller endnu bedre: Lade den 'svæve'
et par millimeter over køleprofilen i nogle elastikker. Du får både
mindre støj og bedre køleevne på denne måde frem for at bruge en
fanadapter.

--
Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b

Fra : LaPPe

Dato : 28-10-01 23:19

> ...med f.eks. strips eller endnu bedre: Lade den 'svæve'
> et par millimeter over køleprofilen i nogle elastikker. Du får både
> mindre støj.

Findes der ikke en guide et eller andet sted?
--
Mvh. Lars Sørensen
http://www.lappe.dk

Fra : Malte P. Øhlers

Dato : 28-10-01 20:30

Jeg takker begger to:)

Jeg tror jeg vil prøve at se om jeg kan få det til at fungere uden en
fanadapter - eller køber jeg en!

-Malte