Hvilket lydkort
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 28-10-01 19:19

Jeg står overfor at skal have en ny computer, men hvilket lydkort skal jeg
sætte i. Jeg bruger ikke de helt vilde spil, men kortet må gerne være godt
alligevel. Den skal understøtte Win XP - og jeg skal nøjes med at tilslutte
2 højtalere. Flere kan evt. komme senere.

Mvh.

Peter

Fra : Unique

Dato : 28-10-01 19:40

Køb et mainboard med OnBoard lydkort :)

/Dan Frederiksen

--
Webdesign, tryksager, grafik, video og meget andet til BILLIGE penge.
Se mere på http://www.uart.dk

Peter Elmkvist Snabe <peter@snabe.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1004293137.509989@angua.skjoldhoej.dk...

Fra : Jesper Klitfelt

Dato : 29-10-01 10:41

Kan varmt anbefale et Soundblaster Live! kort.
Det er et af de bedst lydkort på markedet til den pris ca. kr. 300,-