Code 10
Fra : Styb

Dato : 28-10-01 16:14

Jeg har netop lagt XP ind, men kan ikke få mit GeForce2 Pro til at køre med
de nyeste Nvidia drivere (21.83 XP/2K). Den siger "Cannot start device, Code
10".

Hver er der galt, jeg er ved at miste tålmodigheden.

Fra : JOB

Dato : 31-10-01 01:04

Jeg 'faldt' forleden over en Detonator v21.85 - den er ikke så nem at
finde - vil du prøve den, så mail mig, og jeg mailer dig zip filen...
mvh JOB
ps...jeg bruger den selv til mit Asus GF2/400mx