Jeg begynder snart at tude....
Fra : Casper T. Eriksen

Dato : 28-10-01 15:14

Hej alle i NGén

Jeg har Webspeedhos Oncable og har en 2048/512 forbindelse med et motorola
cablemodem forbundet med PCen via Ethernet, men min forbindelse kommer
aldrig op
og kører stabilt når det gælder download .
Den svinger hele tiden fra 4kb til 70kb/s (når der ftp´s) hvis jeg
bruger browser downloads kan jeg dog komme op på 150kb/s i en kort stund og
så falder den ned på samme skod hastighed og danser op og ned.
Der er tale om et 3com Fast Ethernet 3C905-TX
Jeg har noget ATM Emulated LAN som er et levn fra Netexpres tiden og kan
heller ikke fjerne den.
Hvis der er nogen der ved hvordan jeg fjerner det ATM Emulated LAN modtager
jeg gerne råd...

Jeg har prøvet at teste min hastighed ved andre udbyders test ftp og det er
samme resultat... ca. 38 kb/s for en 100mb fil
Skal også lige siges at jeg har prøvet USB men det gjorde det bare værre....

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-10-01 15:27

"Casper T. Eriksen" <gaetenfisk@mail.dk> wrote in message

> [...]
og
> så falder den ned på samme skod hastighed og danser op og ned.

Jeg troede ellers at dit problem var løst. Siden du sagde at jeg var gud

Fra : Casper T. Eriksen

Dato : 28-10-01 15:27

troede jeg også ... men ak nej fornøjelsen var kort...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-10-01 15:37

> [...]

> heller ikke fjerne den.
> Hvis der er nogen der ved hvordan jeg fjerner det ATM Emulated LAN

hvilket Styresystem`?

Har du prøvet at fjerne dit netkort i enhedshåndtering. Og derefter
indstallere det igen. efter genstart?`

Sidder dit Netexpress ATM kort stadig i maskinen? Kan du ikke fjerne alle
protokoller og indstillinger inde udner netværk, og derefter indstallere
TCP/IP og Klient for microsoft netværk

Fra : Casper T. Eriksen

Dato : 28-10-01 17:14

Win 2k

Den ligger som et Netkort, Men det er ikke i netværksdelen... det er totalt
suspekt...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-10-01 18:26

> Win 2k
>
> Den ligger som et Netkort, Men det er ikke i netværksdelen... det er
totalt
> suspekt...

Kan du så ikke bare slette "kortet" og resette alle dine intillinger forr
dit Lan-kort

Fra : Peter T.

Dato : 28-10-01 21:10

"Casper T. Eriksen" <gaetenfisk@mail.dk> wrote in

> Win 2k
>
> Den ligger som et Netkort, Men det er ikke i netværksdelen... det er
> totalt suspekt...

Måske sidder dit netkort i et forkert pci-slot. Har du prøvet at skifte
det? Jeg måtte fumle mig frem til de rigtige pci-slots for begge mine
netkort, indtil w2k endelig accepterede dem 100% (w2k er tilsyneladende ret
nahrzi anlagt på det punkt).

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : Gregers Petersen

Dato : 28-10-01 18:32

"Casper T. Eriksen" <gaetenfisk@mail.dk> wrote in message
> Hej alle i NGén

Hejsa.

> [...]
kan
> heller ikke fjerne den.
> Hvis der er nogen der ved hvordan jeg fjerner det ATM Emulated LAN

Er det nu man skal komme med det råd, der er ensbytende med "jeg er på
bar bund" i de fleste supportafdelinger: "Geninstaller Windows så er
alt nok godt igen."

--
MvH

Gregers Petersen
http://disclaimer.gpweb.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-10-01 19:04

"Casper T. Eriksen" <gaetenfisk@mail.dk> wrote in message

> Jeg har Webspeedhos Oncable og har en 2048/512 forbindelse med et
motorola
> cablemodem

Lige et spørgsmål...

hvorfor har du endeligt valgt at få Oncable?

prisen er efter hvad jeg kan se 799 kroner. Altså 50 kroner billigere end
Netexpress. men så har du også købt modemmet til 1000 kroner`?

Du for ikke din egen IP adresse. men kører faktisk bare lokal-lan net under
en gateway til nettet..

Fra : Flemming

Dato : 28-10-01 19:22

> [...]
> Netexpress. men så har du også købt modemmet til 1000 kroner`?
>
> Du for ikke din egen IP adresse. men kører faktisk bare lokal-lan net

+ ens ping tid skodder totalt

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 28-10-01 19:52

> Jeg har Webspeedhos Oncable

Hvorfor spørger du så i .xdsl?
Hvad ved vi om Kabalenet?
Prøv at spørge i de interne grupper, der er måske nogen der er klogere.

mvh
Jeppe Seidelin Dam