Fryser samt manglene cd-rom drev!!!???
Fra : Brian Hansen

Dato : 28-10-01 14:13

Hey.

Har mega problemer med min PII-266, 192RAM, TNT2-M64 og Win98 SE!!!

Den har ellers kørt fejlfrit, men er nu begyndt at fryse i alt hvad jeg
laver; om det så er spil , eller bare noget i Windows.
Andet problem er at hver anden gang (sådan ca. jeg starter/genstarter
Windows kan den ikke finde min brænder og
mit alm. cd-romdrev?!?!

Har nu lavet F-Disk og formateret hele 2 gange med samme resultat, har også
smækket en køler på mit grafikkort,
da det det havde det med at blive lidt lunt.

Er der ikke nogen der har udsat for noget af de samme fejl og en ide til
hvad der kan være galt?!?!

En anden sjov ting er at når mine drev så endelig virker og der sidder en
disk i, har de det med at starter disken (autorun)
flere gange i løbet af en time, noget mystisk!!!

Brian Hansen