HP 5L
Fra : albert

Dato : 28-10-01 07:23

Min elskede printer har et problem. Bliver billedet for stort/komplekt
går den enten ned, eller fucker billedet op = mangler ram

Er der nogen der ved hvad slags ram sådan en fætter tager ?

mvh Albert

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-10-01 10:32

On Sun, 28 Oct 2001 07:23:12 +0100, "albert" <albert@albertsmc.dk>
wrote:

>Er der nogen der ved hvad slags ram sådan en fætter tager ?

Du skal have en speciel RAM fra HP. Før jeg proppede 8 MB ekstra i min
oplevede jeg nu aldrig dine problemer - blot at den er væsentlig
hurtigere med de i alt 9 MB. Når du har installeret dem, så skal du
ind i printer-egenskaberne og huske at fortælle i driveropsætningen at
den nu har 9 MB.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-10-01 13:46

Den bruger specifik HP klodser til en HP5L (HP4L har i hvert tilfælde sin
helt egen udviddelse)..

Spørg om prisen hos din hardwarepusher.. 1 MB til en HP4L koster 300-500..
Mon ikke prisen ligger i samme område til en HP5L??