Lokalnet
Fra : Bjarne Kristensen

Dato : 27-10-01 22:44

Hej

Jeg kører lokalnet mellem tre computere en bærbar med win98, når jeg
logger mig på lokalnettet fra denne er jeg på med det samme, en anden
kører win2000 når jeg vil lokke på lokalnettet fra denne går der over
30 sek måske mere inden den har fundet de andre to computere nogen der
kender til dette problem

VH Bjarne

Fra : Mads Nielsen

Dato : 07-11-01 22:16

"Bjarne Kristensen" <bjarne@thjalfe.dk> wrote in message
> [...]
> kører win2000 når jeg vil lokke på lokalnettet fra denne går der over
> 30 sek måske mere inden den har fundet de andre to computere nogen der
Har du sat dine maskiner op med fast IP-adresse, hvis ikke vil w2k-maskinen
stå og søge efter en DHCP-server og først derefter tildele sig selv en
IP-adr.
Mvh Mads