Terratec DMX XFire 1024
Fra : René Koksbang

Dato : 27-10-01 20:20

Er der nogen som ved om det virker under WinXP ? Jeg kan ikke finde drivere
på deres webside.

RK

Fra : Henrik Høy

Dato : 28-10-01 06:56

In article <3bdb08e3$0$231$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
rene@koksbang.dk says...
> Er der nogen som ved om det virker under WinXP ? Jeg kan ikke finde drivere
> på deres webside.
>
> RK

Jeg kunne ikke få det til at virke med w2k driveren, og den som følger
med XP har ikke EAX understøttelse.

Men jeg har lige installeret det igen og installeret den driver som
findes til Hercules Fortissimo II, som bruger samme chip, og det ser ud
til at virke.

Så jo man kan godt få kortet til at virke under XP

--
-
--

Venlig hilsen

Henrik Høy

Fra : Ole & Christina

Dato : 28-10-01 12:08

"René Koksbang" <rene@koksbang.dk> wrote in message
> Er der nogen som ved om det virker under WinXP ? Jeg kan ikke finde
drivere
> på deres webside.
>
> RK

Der har været nogen snak på news://comp.sys.ibm.pc.soundcard.tech om
problemet, og det lader til, at der ikke kommer en XP driver fra Terratec.
Men følg selv med (på tysk)....

Ole

Fra : René Koksbang

Dato : 28-10-01 13:45

Sikke noget l... Så ender det jo nok med et Soundblaster igen. Øv.

René

Fra : Ole & Christina

Dato : 28-10-01 15:23

> Sikke noget l... Så ender det jo nok med et Soundblaster igen. Øv.
>
> René

Der er blevet postet et "work-around" til problemet, men da jeg bruger W2K,
og ikke regner med at skifte til XP, bed jeg ikke lige mærke i, hvordan det
skulle gøres.

Ole

Fra : Ole & Christina

Dato : 28-10-01 23:45

Ups, forkert nyhedsgruppe, jeg fik nævnt her, den rigtige (tyske) er

Terratec sælger vist ret godt syd for Tønder og omegn :)

Ole

Fra : peet_dk

Dato : 01-11-01 19:32

De kommer med nye drivere om en uge eller to, så kryds fingre for de er gode
stabile. Da det ikke ser ud til de kommer med drivere sådan hverdag.....

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 12-11-01 03:17

"peet_dk" <peet_dk@worldonline.dk> skrev:

> De kommer med nye drivere om en uge eller
> to, så kryds fingre for de er gode stabile.

De kan umuligt blive dårligere!
Jeg har opgivet at installere det ordentligt under Win2k. De drivere
Win2k selv finder virker 100% bedre end Terratec's egne!

Under win98se kører det dog helt upåklageligt hos mig.

> Da det ikke ser ud til de kommer med drivere sådan hverdag.....

Nej, det kan man bestemt ikke beskylde dem for...

--
« Mvh: »
« ®asmus »