Fjordheste søges
Fra : Majbritt Sørensen

Dato : 27-10-01 19:34

Hej jeg søger 2 fjord hopper ved navn Carina født 10-05-1987 & Elaiza født
d 07-06-1989 begge er født hos John Svendsen
deres forælder er Desire Halsnæs og Jonas.

Jeg søger dem da de er hel søsken til min vallak som hedder Frej ( Marcus)

Håber der er nogen der kan hjælpe mig

Hilsen Majbritt

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 28-10-01 20:43

In <79DC7.1334$tI2.220586@news000.worldonline.dk>, Majbritt Sørensen
wrote:

> [...]
> Desire Halsnæs og Jonas.
>
> Jeg søger dem da de er hel søsken til min vallak som hedder Frej (

   Halsnæsfjordheste..... Jeg har en veninde der har været ansat på
stutteriet der avler "Halsnæshestene" - jeg skal se om hun kender dem

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.