Ram : 8*32 bit eller 4 * 64 bit
Fra : SWL

Dato : 27-10-01 17:49

Jeg skal købe ram, og så er det at jeg tænker :

Hvad er forskellen ydelsesmæssigt på de to typer
- 4*64 bit og 8*32 bit ?

På forhånd tak.

____________

Det går nok, og hvis ikke......
....så går det nok alligevel.

/SWL (the younger one)

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 27-10-01 18:21

Forskellen er at du kan bruge 8x32 til intel/via....

Fra : SWL

Dato : 27-10-01 19:08

"Lars Bjerregaard" <larsb@events.dk> wrote:

>Forskellen er at du kan bruge 8x32 til intel/via....

Aha. Vil det sige at til mit Asus A7A266 med ALi M1647 North Bridge
og ALi M1535D+ South Bridge chips ikke er begejstret for ram med 8*32
bit ?

Jeg kan ikke udlede noget svar fra ASUS's hjemmeside.

Det går nok, og hvis ikke......
....så går det nok alligevel.

/SWL (the younger one)