e-post.dk:visning af søgeresultat
Fra : Per Brinck

Dato : 27-10-01 14:47

Hvis jeg søger på e-post.dk kan jeg fint komme ind på selve søgesiden men
når jeg har søgt på et navn skrives der udført og der kommer en blank hvid
side frem.
Er der nogen der har in idé om hvad der kan være galt.

Jeg har slettet min hardisk og geninstalleret alt.
Win98 2 udgave
Norman antivirus og firewall.
jeg har ADSL fra TDC

Med Venlig Hilsen
Per Brinck
brinck@mail.tele.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-10-01 16:45

Sat, 27 Oct 2001 15:47:28 +0200, skrev "Per Brinck"
<brinck@mail.tele.dk>:

>Hvis jeg søger på e-post.dk kan jeg fint komme ind på selve søgesiden men
>når jeg har søgt på et navn skrives der udført og der kommer en blank hvid
>side frem.

Prøv at kør en Windowsupdate, du bruger tilsyneladende en relativ
gammel version af IE og det giver i visse tilfælde problemer.

Nøjs evt. med at hente JVM (Java Virtuel Machine), den er
sommetider årsag til problemet, selvom det ikke burde være det.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Per Brinck

Dato : 31-10-01 23:44

Tak for hjælpen men det var ikke nok.
Jeg har nu selv løst problemet som var i min firewall.

Jeg gik i min norman firewall og fandt et sted hvor der var flueben i
(bloker fingeraftryk).

Det flueben fjernede jeg og nu virker det som det skal.

Jeg skal nu bare finde ud af hvilke ulemper der er ved at jeg har fjernet
fluebenet.

Med Venlig Hilsen
Per Brinck

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-11-01 00:27

Wed, 31 Oct 2001 23:43:35 +0100, skrev "Per Brinck"
<brinck@mail.tele.dk>:

>(bloker fingeraftryk).
>
>Det flueben fjernede jeg og nu virker det som det skal.
>
>Jeg skal nu bare finde ud af hvilke ulemper der er ved at jeg har fjernet
>fluebenet.

Sikkert ikke nogen af betydning, jeg kender godt nok ikke den
firewall, som du bruger, men fingeraftryk må være det, der
normalt bliver kaldt cookie.

Det er uskadelige tekstfiler, som registrerer dit besøg på siden
og kan huske, hvad du evt. har søgt på.

Men de sender ikke noget farligt ag sted og læses kun, når du går
ind på siden igen.

Mange sider fungerer ikke, hvis cookies er slået fra.