Problem med Norton Antivirus 2002 *SUK*
Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 27-10-01 15:16

Hej.

Jeg har det problem at når jeg prøver at starte et "full system scan" sker
der INTET. Når jeg så trykker på "ctrl+alt+del" står der at den ikke
svarer!

Hvad faen er der galt?

Kenneth 134144219

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 27-10-01 18:08

"(: Marlboro Man :)" <kennethsejberg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har det problem at når jeg prøver at starte et "full system scan" sker
> der INTET. Når jeg så trykker på "ctrl+alt+del" står der at den ikke

Det har oplevet på en maskine der inden installation af NAV2002 havde
virus...

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Morten

Dato : 28-10-01 12:37

> Det har oplevet på en maskine der inden installation af NAV2002 havde
> virus...

Tja, hvis det er tilfældet, prøv da med dos-versionen af F-Prot:
http://www.complex.is/cgi-bin/home_pager
Den er gratis for private.

Mvh.
Morten