Hjælp til ændrig i topliste script...
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 27-10-01 15:16

Jeg har en topliste på min hjemmeside.
Jeg er så ved at lave så kan vise den side der ligger nr. 1 på min forside.
Jeg er så kommet rimelig langt. Her kan du se det:
http://hairboy.adsl.dk/starwayonline/index3.php
Du kan se hele koden til filen her:
http://hairboy.adsl.dk/starwayonline/index3.txt
Jeg vil så gerne have så den kun viser den der er nummer et. Altså så den
viser den side at der har flest in og out hits.
Jeg kan bare ikke rigtig finde nogle steder hvor der står hvor mange sider
at den må vise i alt.

Kan nogen hjælpe mig med at finde det?

--
M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på:

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 27-10-01 16:20

Så fik jeg det selv lavet. Det viste sig at der stod noget i en config fil
at jeg kunne ændre.
Hvis Du vil se det, kan Du gå ind på http://hairboy.adsl.dk/starwayonline
Så nederst på siden (lige under det quickweb link bytte program), dér er
det.
Det fungerer sådan at man tilmelder sig toplisten på min portal. Så gælder
det om at blive den der er øverst på toplisten. Og når man er det, så kommer
ens link og beskrivelse på alle siderne.

M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på:
http://hairboy.adsl.dk/starwayonline

Fra : Christian Joergensen

Dato : 27-10-01 18:05

Morten Jørgensen <tbd@mailme.dk> wrote:

> Så fik jeg det selv lavet.

Hvad kan man så lære af det :) ?

--
Christian Jørgensen / In order to understand recursion one must
http://www.razor.dk / understand recursion.

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 27-10-01 18:28

"Christian Joergensen" <mail@phpguru.dk> wrote in message
> Hvad kan man så lære af det :) ?

At man skal kigge alle config filer igennem først.
Men da jeg jo ikke kan programmere i php, så ville jeg jo ikke have kunnet
det.
Men jeg mente heller ikke at der var sådan noget i den config til dette
script.

M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på:
http://hairboy.adsl.dk/starwayonline

Fra : Mickey

Dato : 27-10-01 21:59

"Morten Jørgensen" <tbd@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> At man skal kigge alle config filer igennem først.
> Men da jeg jo ikke kan programmere i php, så ville jeg jo ikke have kunnet
> det.

hva har de to ting med hinanden at gøre ? ;)

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :