erfaring med dell support
Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 27-10-01 15:14

Hejsa.

Jeg har en defekt laptop, som jeg skal have fixet hos dell, inden for
garanti perioden.
Hvor langtid plejer det at tage med dell?

Hygge

Fra : Kenneth

Dato : 27-10-01 15:25

Det kommer an på så meget.
Kommer an hvilken garanti ordning du har betalt for, samt hvilket type
problem du har.
Alt fra 3-4 dag til 1½-2 uger...

Mvh Kenneth

Fra : Soren Larsen

Dato : 27-10-01 16:22

Jeg har netop haft probs. med min dell inspirion 8000. TV-out virkede ikke,
så jeg ringede til support og næste dag kl. 10 stod en gut uden for min dør
parat til at skifte mit mobo ... de prøver såvidt muligt at ordne problemet
på stedet. Desværre virkede puteren stadig ikke så han tog den med og jeg
fik den tilbage 3 dage senere (2 dage hvis jeg havde været hjemme til at
kunne modtage den).
Jeg var alt i alt utoligt imponeret over den service jeg fik. Specielt er
jeg glad for at jeg ikke skulle transpotere computeren selv, da jeg ikke har
bil.

Mvh
Søren

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 27-10-01 16:55

Takker.

Jeg må da håbe at de kan fixe en defekt skærm ligeså hurtigt. Problemet er
at den står og flimre næsten hele tiden.

Hygge