Defekt HD ?
Fra : Morten Holmer-Jensen

Dato : 27-10-01 10:26

Jeg har lige købt en IBM 40 GB 60 GXP til min lillebrors ældre computer for
at få lidt mere plads til at udfolde sig på. Jeg har smækket den nye disk i
og booter på en Win XP cd, får formateret og oprettet 2 partitioner(2.5 GB
til c: og resten til d:) og begynder at installere Win XP. Efter at filerene
er blevet kopieret, genstarter computeren. Men nu får jeg beskeden "No
operating system", da den skal til at boote på c: . Er der nogen der har en
idé til havd kan være galt ?

Morten Holmer

Hans system:

Abit BH6 med nyeste bios
300@463 celeron
384 MB PC 100
SB Live!
osv.

Fra : Mureren

Dato : 27-10-01 11:41

Men nu får jeg beskeden "No
> operating system", da den skal til at boote på c: . Er der nogen der har
en
> idé til havd kan være galt ?

Har du husket at sætte C: som aktiv partition igen ?

Har lige selv begået samme fejl *G*

Mureren