ATX bundkort lukker ned .....
Fra : John Stenbak Hansen

Dato : 27-10-01 05:53

Jeg har en ATX computer, der lukker ned på de mest mærkelige tidspunkter. I
går installerede jeg Win98, Office pakke, div. programmer og havde ingen
fejl. I dag ville jeg lige tænde pc-en, hvilket jeg ikke kunne, idet den
konstant lukkede ned - også inden den indlæste Win98. Den viste ingen fejl
ved optælling af ram. I går installerede jeg også Sandra 2001 testprogrammet
og kunne ikke se fejl.
PC-en er består af følgende: bundkort: PC100, super socket 7, M599LMR med
AMD K6-2 500MHz processor, 64MB Ram, onboard grafikkort SIS 530.

Hvor skal jeg søge efter en fejl?

(denne besked er sendt til: dk.edb.hardware, dk.edb.bundkort,
dk.edb.system.ms-windows)