formatering af Me.
Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 26-10-01 18:02

Hvordan formatere jeg min Harddisk i Windows ME?

Mvh. Lars.

Fra : ¯`·.¸J@nner®¸.·´¯\)

Dato : 26-10-01 19:04

Er det partitronen hvor windows ligger på ? , Det kommer nok til at knibe
lidt med at formatere den i Win Me , men ellers kan du boote op på en 98 cd
og gøre det derigennem.

Hygge

Jens Jacob Baumspieler

Fra : Søren Blom

Dato : 26-10-01 21:15

> "Lars Willum Christiansen" <liladomo@post.tele.dk> skrev i
> Hvordan formatere jeg min Harddisk i Windows ME?

Start din computer med en start diskette, når den så er indlæst og maskinen
stopper ved C:> så formatere du derfra.

HUSK at have start diskette der virker når du skal have din maskine igang
igen eller Boot direkte fra din CD. Ligeledes, HUSK at tage back-up på dit
arbejde.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 26-10-01 21:50

Tak for vejledningen, men hvad er det nu man skal skrive for at formatere?

Mvh. Lars.

Fra : Esben

Dato : 27-10-01 01:49

> Tak for vejledningen, men hvad er det nu man skal skrive for at formatere?

format c:

Fra : Morten

Dato : 27-10-01 14:55

> format c:

Det plejer da at være format c:\
- eller mister jeg for mange små grå? :-/

Mvh.
Morten

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 27-10-01 22:32

"Morten" <morten789@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det plejer da at være format c:\
> - eller mister jeg for mange små grå? :-/

Backslashet er ikke nødvendig til den kommando.

mvh
Henning

Fra : Morten

Dato : 28-10-01 12:33

> Backslashet er ikke nødvendig til den kommando.

He - det har jeg ikke været klar over

Mvh.
Morten

Fra : Ib J

Dato : 26-10-01 22:35

Du skriver bare> format c: og trykker på enter.
Når der spørges, om du vil fortsætte, skal du bare
taste j eller y, hvis du har den engelske udgave.
Husk backup af dine vigtige filer.

mvh
Ib J.