Ny side nå nettet
Fra : Claus Larsen

Dato : 26-10-01 15:27

Ny side på nettet om heste, giv mig din mening!!

www.hesteindex.dk

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 26-10-01 15:52

In article <ereC7.259$Hb2.79622@news010.worldonline.dk>, Claus Larsen wrote:
> Ny side på nettet om heste, giv mig din mening!!

Måske du kunne skrive lidt om hvad du tilbyder,
hvem du henvender dig til, og hvad din målsætning
er ??

ion++
ps: det vil også være rart hvis du skrev hvem der står bag.

--

Netiketten anbefaler at svar skrives nedenunder den text der svares på.
http://usenet.dk/netikette/quote.html

Fra : hestemassage

Dato : 29-10-01 09:12

"Claus Larsen" skrev d. 26-10-01 15:27 dette indlæg :
> Ny side på nettet om heste, giv mig din mening!!
>

> www.hesteindex.dk

Hejsa!
Har kigget på din side, som jeg synes ser brugervenlig ud. Det er
dejligt, at siderne skifter så hurtigt, og menuerne hele tiden er
tilgængelige.
Venlig hilsen

Heidi

http://www.kandu.dk/

Fra : Claus Larsen

Dato : 31-10-01 21:46

"Claus Larsen" <c.b.l@lazy.dk> skrev i en meddelelse
> Ny side på nettet om heste, giv mig din mening!!
>

> www.hesteindex.dk

Jeg mangler mange oplysninger for at kunne lave min side færdig, jeg vil
gerne dække så stort et område omkring heste som det er muligt.

Kig forbi min side, og kom endenlig med nogle gode råd, eller indlæg jeg kan
bruge.

Tak for de mails jeg allerede har modtaget.

Claus
"Prøver at lave siden www.hesteindex.dk "