WESTERN DIGITAL 80.0 GB
Fra : Christian Pedersen

Dato : 26-10-01 14:51

Hej NG.

Jeg har et Abit KT7A-Raid bord.

Jeg har tænkt mig at købe mig en WESTERN DIGITAL 80.0 GB Og på sigt købe mig
en mere og tilslutte dem begge til raid. Nu vil jeg bare høre om der er
nogle der har dårlig erfaring med denne harddisk. Jeg har hørt at IBM kan
(bør) man i øjeblikket holde sig fra.

Håber at høre hvad I synes om denne disk, evt en anden disk!?

Med venlig hilsen Christian

(ved godt dette spørgsmål er postet to steder, men der er intet svar det
andet sted! Sorry til fanatikerer)

Fra : Sven

Dato : 27-10-01 01:19

Kig på www.storagereview.com om forskellige harddiske. Der er faktisk en
temmelig (og for mig uforklarlig) hastighedsforskel på en 80 Gb og en 100 Gb
Western Digital HD. Der er andre 80Gb der er hurtigere og mere lydløse end
WD, f.eks en 80 Gb Barracuda IV.

Sven