Firewire (IEEE 1394)
Fra : Ole & Christina

Dato : 26-10-01 14:36

Hej gruppe,
mit bundkort -et MSI 6321 AIR- har en firewirecontroller. Den ville jeg jo
gerne bruge.. Men men men, hvor kan jeg finde et kabel (fra MB til ekstern
port) til den?Jeg har søgt højt og lavt, og de ting med firewire, jeg har
fundet har enten været pci-firewire controllere eller 5,25" plader med et
firewirestik, som skal forsynes fra et stik bag på computeren :(
Har nogen mon et bud på, hvor jeg kan finde sådan en fætter -fra et lille
firkantet stik til firewirestik?

Mvh Ole S

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 27-10-01 10:50

Find ud af hvem der importerer boardet og spørg dem hvor du kan
købe/bestille det...
For at finde de(n) danske importører kan du måske skrive til producenten...

Thomas