Hvilket RAM mærke er bedst?
Fra : Per Nielsen

Dato : 26-10-01 09:32

Hvilket af flg. 3 RAM mærker skulle være det bedste? Prisen er nogenlunde
den samme for en 128MB PC133 SDRAM blok.

Apacer
Samsung
TwinMOS

Er der noget ved Veritech, som er lidt billigere?

Fra : Thïngmand

Dato : 26-10-01 12:42

> Apacer
> Samsung
> TwinMOS

Køb Kingston RAM - de virker!

Fra : raven

Dato : 26-10-01 12:43

On Fri, 26 Oct 2001 10:31:39 +0200, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Samsung
>TwinMOS
>
>Er der noget ved Veritech, som er lidt billigere?

apacer, men samsung kan måske også lidt ekstra. Apacer kan _meget_
ekstra.

Veritech ? kun til nominel 133 MHz, velsagtens.

mvh

John

Fra : Kristian

Dato : 26-10-01 13:58

Af disse ville jeg vælge Apacer. Generelt vil jeg sige at Apacer eller
Kingston er at anbefale!

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 26-10-01 15:49

> Af disse ville jeg vælge Apacer. Generelt vil jeg sige at
> Apacer eller Kingston er at anbefale!

Helt klart også mine erfaringer.

/Mikael

Fra : Per Nielsen

Dato : 26-10-01 23:47

Takker jer alle for de konstruktive indlæg.