Klubdressurdommer godtgørelse
Fra : Margot Martensen

Dato : 26-10-01 11:10

Hej

Er der nogle klubdressurdommere derude ? Hvilket distrikter kommer I fra, og
får i den i reglementet beskrevne godtgørelse på 300.- kr pr.dag ?

--
Posted from cpe.62.242.161.121.arcnxl.paisdn.tele.dk [62.242.161.121]

Fra : Linda Christie Pouls~

Dato : 26-10-01 15:16

On Fri, 26 Oct 2001 10:09:30 +0000 (UTC), "Margot Martensen"
<martensen@12mail.dk> twrote:

>Hej
>
>Er der nogle klubdressurdommere derude ? Hvilket distrikter kommer I fra, og
>får i den i reglementet beskrevne godtgørelse på 300.- kr pr.dag ?

Nu er jeg ikke selv dressurdommer, men har været med til at arrangere
adskellige dressur-stævner. Jeg har endnu ikke oplevet, at
klubdressur-dommere har fået andet end f.eks et par flasker vin for
ulejligheden. Er godtgørelsen indskrevet i reglementet for nylig?

Linda

Fra : Lars, Sanne og Emil

Dato : 03-11-01 17:56

Hej Margot

Jeg kommer fra distrikt 9 og jeg har talt med den ansvarlige her og de mener
ikke at godtgørelse blev godkendt på klubplan. men det blev kun distrikt
dommerne der blev godkendt til de omtalte kr.300.

Sanne Villadsen
Margot Martensen <martensen@12mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b85444326524ea052481f930c7fdb939.36760@mygate.mailgate.org.