Boomtown bestilling
Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 26-10-01 10:33

Jeg ville lige checke om jeg kan få BoomTown ADSL hos mig, så jeg prøvede
med mit telefonnr. på BoomTown hjemmesiden... Fik at vide at de i øjeblikket
ikke kan levere (ADSL) i mit område - og et forslag om deres diverse analoge
modem"løsninger".

Dette synes jeg jo er meget interessant, da jeg allerede har en 2Mbit
Pro@ccess ADSL forbindelse i forvejen!?!

/Rolighed

Fra : Simon Skals

Dato : 26-10-01 10:58

It seems René Rolighed Christensen wrote:
>Dette synes jeg jo er meget interessant, da jeg allerede har en 2Mbit
>Pro@ccess ADSL forbindelse i forvejen!?!

Hvad med at kontakte TDC/Boowtown? De ved det jo nok bedst.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 26-10-01 12:13

Jeg har selvfølgelig snakket med TeleDK - og de sagde at det (selvfølgelig)
var en fejl da jeg jo har en 2Mbit Pro@ccess i forvejen. Og da en sådan har
den laveste grænse af alle for tilladt støj på linien var der i hvert fald
ikke tvivl om at de godt kunne levere!

Pointen er nu også mest, at man ikke nødvendigvis skal tage BoomTown.net's
svar om ikke mulig levering for gode varer. Og da man kun kan bestille på
hjemmesiden - og ved et positivt svar på leveringsmulighed samme sted, kunne
de jo blive nødt til at tage mod min bestilling telefonisk.

/Rolighed

Fra : Deaster

Dato : 26-10-01 13:19

"René Rolighed Christensen" <rene@nospamiuas.dk> wrote in message
> [...]
kunne
> de jo blive nødt til at tage mod min bestilling telefonisk.

Jep det er ret godnat, jeg ville også selv lige tjekke mit eget nummer, næ
nej ingen adsl der hvor jeg bor bortset fra at jeg har ADSL gennem
Cybercity, jeg kan dog godt får NE og BB men altså ingen Boomtown, det kunne
godt være de lige skulle tjekke op på deres centraltjek så de giver samme
resultat.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

KLIP>

Fra : mf

Dato : 26-10-01 15:26

selvom du kan få en 256/128 eller 1024/256 er det ikke sikkert at de kan
levere 512/512 !! det er signalet retur fra dig der er problemet...

Fra : Deaster

Dato : 26-10-01 15:41

mf wrote:

> selvom du kan få en 256/128 eller 1024/256 er det ikke sikkert at de kan
> levere 512/512 !! det er signalet retur fra dig der er problemet...

Det er jeg med på, men beskeden som jeg får er:
START:

Bestil Boomtown ADSL
Nej, der er ikke planlagt ADSL i lokalområdet.

Vi kan desværre ikke tilbyde ADSL p.t. i dit lokal område.

SLUT.

Og det er jo dybt godnat når jeg har CC og kan få både NE og BB ifølge
TDC's hjemmeside. Mit lokalområde er forresten Østerbro i Kbh, og jeg
har en god anelse om at der nok er planlagt ADSL i netop det lokalområde.

Jesper (Deaster)
Ny på NG'er?
Tjek www.usenet.dk